יום שלישי, 10 ביולי 2012

אז מה בעצם אתה עושה?

"אז מה בעצם אתה עושה?" שאל אותי חבר בפעם השנייה החודש. יש משהו בדבריו, מכיוון שאני (רועי)  לא עובד בחברה גדולה עם שלט על הדלת, אז קשה לי קצת להסביר מה בעצם אני עושה פה כל היום.
ולכן לרגל תום השנה הראשונה שלנו כאן, החלטתי לחשוף בפניכם מה קורה כשאני קם בבוקר:


אבל, אחרי שאני מסיים את המשימה הזאת יש לי עוד כמה שעות פנויות אותם אני מקדיש ליזמות בתחום האינטרנט.

את המייזם הראשון רובכם מכירים כי עוד התחלנו אותו בארץ, זו תוכנת הציור לילדים Crayens שמאפשרת לזאטוטים ממש קטנים לגשת אל המחשב ולצייר בעזרתו בלי לגרום לנזקים משמעותיים. 

http://www.crayens.com/

במהלך העבודה על קידום SEO לתוכנת הציור, נתקלתי בהזדמנות שהחלטתי לנצלה. מסתבר שיש אנשים רבים שמחפשים תוכנות אייפד לגיל הרך אבל אין אתר בנושא (מעיין "מרווח" גדול ברשת). הפוטנציאל היה ממש גבוה ולכן בעזרת הילדים מיהרנו להקים אתר סקירה לתוכנות אייפד שהצליח מאז הקמתו להתברג בארה"ב במקום השני בגוגל מתוך מיליוני תוצאות ומייצר כעשרים אלף צפיות בחודש. זה קרה יחסית מהר, מכיוון שכאמור היה חור בנושא והתחרות הישירה היתה קלה. 

http://best-toddler-apps.org/

מייזם נוסף עלה במקרה. לפני מספר חודשים ילון שלח לאורית ולי מייל על אדם בשם סבא יוחנן שמתרגם מאות סיפורים ומעלה אותם לרשת לרשות הכלל. כל כך התלהבנו מהרעיון שיצרתי קשר עם סבא יוחנן, ועכשיו אנחנו בונים אינדקס שמציג את הסיפורים ומאפשר התאמה לגילאי הקוראים. עד היום תרגם סבא יוחנן כ-2400(!!!) סיפורים לילדים, ועל כך יש להוריד בפניו את הכובע! יקח עד זמן מה עד שנצליח להכניס את כל הסיפורים, אבל האינדקס כבר שמיש וניתן לראותו כאן: http://www.malantalafim.com/

http://www.malantalafim.com

לידתו של מייזם אחר היתה מיומן שניהלנו בקובץ WORD. מרוב מקומות שיש פה לבקר, נאלצנו לעשות יומן אטרקציות מסודר. הרשימה גדלה וגדלה ובמקביל, מספר אנשים ביקשו אותה כדי לדעת איפה לבקר בבוסטון. היה זה אך טבעי שהיומן יהפך לאתר (אהבתי את רעיון היומן אז האתר גם נראה ככה). 
לשמחתי מצאתי עוד "מרווח" בין הביקוש להיצע שבעזרתו אני מקווה שיהיה אפשר לגרום לו להצלחה. ניתן לראות את האתר בפיתוח כאן: http://www.things-to-see-in-boston.com/ .
הכנסות צפויות להיות כמו באתר התוכנות לילדים, מפרסום ואפילייאציה עם ספקים בתחום.

http://www.things-to-see-in-boston.com/

המייזם הבא יהיה כנראה לומדה לסוללרי. את העיצוב אני מעוניין לעשות בעצמי ולכן התחלתי לקחת שיעורי ציור מסודרים בעזרת youtube ידידנו. אני מתקדם עם התכנון לתוכנה וגם עם הציור אבל עדיין לא מרוצה מהתוצאות. זה מה שיצא עד עכשיו -







לסיכום אני חייב לספר, שעבודה מבתי קפה היא over מוערכת. יש הרבה רעש, לא תמיד אתה רעב כדי לקנות משהו והאינטרנט זוחל לאיטו. רוב הזמן גיליתי שאני נהנה לעבוד מהבית או ממשרד שיתופי שיש לנו בבניין, שם אין קפה אבל יש קצת שקט.

ושקט זה דבר חשוב לפני שהילדים מגיעים הביתה!

14 תגובות:

  1. לא מרוצה מהתוצאות??????
    זה אחד האתרים היפים שראיתי!!
    התוצאות מדהימות(:

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, תודה!
      אני לא מרוצה עדיין בנושא הציור. עם האתרים אני חיי בשלום.

      מחק
  2. איפה להתחיל? כל מיזם הוא פגז, כל הכבוד. נראה לי שצריך להתחיל לשאול מה אורית עושה בכלל? הציורים לאתר החדש מדהימים והאתר על הטיולים בבוסטון מקסים (אני מקווה להשתמש בו מתישהו), שתי הצעות: תריץ speller עליו ואם תאפשר בחירה מרובה בצד ימין, למשל טיולי חורף של חצי יום.

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו, תודה!

      שתי ההצעות התקבלו בברכה. מריץ ספלר יום שני על הבוקר!

      מחק
  3. רועי ילד שלנו מוצלח
    טוב שהייתה לך הזדמנות לבדוק את הכישורים שלך

    השבמחק
  4. בתור חותנת מאד כדאי להיות unknown

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט. אבל עכשיו אפקט המיסתורין פג.

      מחק
  5. השלב הבא באתר הסיפורים לא צריך להיות אפליקציה? בעברית בייחוד קיים מחסור גדול בתחום...

    השבמחק
  6. ולגבי היומן, לא עדיף לוותר על אפשרות המיון "איך דרגתי את זה"? הרי אנשים תמיד יעדיפו את הטוב ביותר. אפשר אולי שבתוך כל חיפוש התוצאות ידורגו לפי הדירוג שלך.

    השבמחק
  7. ולא כדאי לעשות הפניה לתוכנה שלך מהאתר של האפליקציות?

    השבמחק