יום שישי, 4 באוגוסט 2017

משטרת ברוקליין

באופן כללי אני לא פריק של אוכל. תוכניות בישול לא מעניינות אותי וגם לא כתבות בנושא. אבל הפעם אני אחרוג ממנהגי ואכתוב פוסט על מאכלים.

באחד הערבים יצאנו לארוחת ערב נעימה בחברתם של שרי ושרול במסעדה מכסיקנית אהובה עלינו. במיוחד אני מחבב את הנאצ'וס שהם אופים בעצמם, מחלקים חופשי לפני האוכל והורסים את התיאבון לפני שעוד קיבלת תפריטים. 

רק בגלל שהם כל כך דקים, לוקח זמן להכניס את ה 1000 חתיכות הנדרשות על מנת להרוס לך את הארוחה ולכן בנתיים הגנבתי מבט לטלפון שלי רק כדי לגלות את האימייל הבא:



מאד הופתעתי מכך שהמלצרית הביאה ריפיל לנאצ'וס, כי בדרך כלל הם מביאים ריפיל רק על שתיה פה. וגם הופתעתי מהאימייל. כמו כן הדאיגה אותנו העובדה שהדרכונים היו עטופים בתיק הלפטופ. עם לפטופ. והאימייל לא הזכיר אותן בכלל.

בשיחת טלפון עם ישי הוא אמר ששוטרים באו לחפש אותנו, או מישהו שמכיר אותנו בקהילה בברוקליין ושהם מנסים להחזיר לנו דרכונים. הוא התנדב לעזור למשטרה ליצור איתנו קשר. החזרת חפצים לבעליים זהו קייס מאד רציני כאן, ולכן מספר שוטרים היו על המשימה. פרטים על התיק או על הלפטופ שלי עדיין לא ידועים.

כבר ביום ראשון שמנו פעמנו למשטרת ברוקליין שידענו עוד מלפני איפה היא נמצאת (מאז מקרה דורון והגרירה), אבל בשיחה עם נציג החוק, הסתבר שהמקרה קיבל עדיפות גבוהה וכעת הוקצה בלש לתיק. רק לו ולצוות הבלשים יש גישה ל evidence room ולמידע על החפצים ולכן צריך לחכות ליום שני. אמרתי לכם, קייס רציני מאד.

בנתיים חשבתי לעצמי שהדרכונים שלנו נמצאים כעת ליד חפצים אחרים ששימשו בפשעים חמורים אחרים בעיר כגון מערכת סטריאו שניגנה חזק מידי, או אופניים שלא נסעו בנתיב האופניים או המסטיק המפורסם מפשע המאה: "המסטיק שנורק על המדרכה ונדבק".

מספר הקייס שלנו ומיקום התיק ב evidence room

ביום שני חזרנו עם צוות מלא, והפעם היה בלש ובא פתרון לתעלומה. הוא החזיר לנו את הדרכונים. עם תיק הלפטופ. ועם לפטופ. השוטר אמר שאזרחים שמצאו את התיק התקשרו למשטרה. המשטרה כנראה גייסה תגבורת את המשמר האזרחי בצו חירום מיוחד. מאוחדים הם סגרו על המקום בכוחות גדולים ולקחו בעלות על האבידה.

בדיעבד כנראה שהתיק שהיה על ערימת המזוודות בבגאז' והחליק החוצה. היות ואת הבגאז' המקולל סוגרים עם כפתור חשמלי מעמדת הנהג, לא ראיתי שהתיק החליק החוצה אל מתחת לאוטו. אולי גם נסעתי קצת עם בגאז' פתוח. אולי.

בכל מקרה, בזה עוד לא נגמרו ההפתעות. השוטר גם קרא לילדים, נתן לכל אחד מהם תג מדבקת משטרה ואח"כ מילא לכל אחד מהם דו"ח על התנהגות טובה שמזכה אותו בגלידה במרכז העיר.

יצאנו כולנו מרוצים.

אה כן, הבטחתי שהפוסט בנושא אוכל, אז כאמור בגמר האירוע אני יצאתי חומוס, והילדים אכלו גלידה. והנה בא לסופו הפוסט הראשון והאחרון שלי בנושא אוכל.






הילדים פודים את הגלידה בלי ערבות




נ.ב.

כשהגענו הביתה אורית גילתה שהרשיון נהיגה שלה נפל מהכיס האחורי איפשהו בברוקליין.
למה ברוקליין, למה???


מצאנו אותו בסוף ללא עזרת כוחות הבטחון

2 תגובות:

  1. איפה נמצא הרשיון על הריצפה בפארק?

    השבמחק
    תשובות
    1. כן. גיליתי שהוא חסר רק כשהגענו לדירה בקיימברידג', כבר היה כמעט שעת שקיעה ורועי התנדב לנסוע לברוקליין לעשות סיבוב בכל המקומות החשודים. למזלנו, במקום הראשון הוא מצא אותו - בפארק משחקים שעצרנו בו. על הרצפה ליד הספסל שישבנו עליו (נפל מכיס המכנסיים...)
      פוקסים נחשבים.

      מחק