יום רביעי, 13 ביולי 2011

מרטה'ס ויניארד וקייפ קוד?

במקור תכננו טיול גדול של חודש לפני שאורית מתחילה את עבודתה. אבל מסתבר שמי שמשפיע על גורלנו זו איקאה שיכלה להוביל אלינו את שלל הרהיטים שרכשנו בדיוק בתאריך שנפל באמצע הטיול.
בדיעבד, זו היתה החלטה מאד טובה מכיון שהיינו בבוסטון ברביעי ביולי (וגם ניקנקנו את המובילים של איקאה ואמרנו שיבוא בערב החג).

בקיצור, שמחים טובי לב ועם בית מרוהט יצאנו לכיון דרום אל מרטה'ס ויניארד (Martha's Vineyard, אי שנמצא במרחק כשעה מבוסטון).

ביום הראשון הצלחנו להפעיל סופסוף את אפליקציית priceline שמשנוררת את חדרי המלון האחרונים שלא נמכרו ומוכרת לך אותם במחירי רצפה. כך, למרות שהיה לנו תקציב לאוהל, סיימנו את הערב בבריכה של הולידיי אין בקייפ קוד.

פרזיטים בהולידיי אין

עם שחר (11AM), פנינו למעבורת שתשיט אותנו לאי. לצערנו שרר ערפל סמיך שלא איפשר לראות לאן שטים. מיהרנו ותפסנו מקומות טובים בחרטום המעבורת, מתוך הנחה שמשם הילדים יראו בכל זאת משהו. אך לא לקחנו בחשבון שכשיש ערפל, ספינות מפעילות את צופר הערפל. פעם בדקה. חזק. ממש חזק. "לטפס על מגדל הצפירה ביום הזכרון" חזק.
בקיצור, הרעש היכה אותנו בעוצמה שלא הכרנו! ברחנו אחורה מהר ככל שנשאו אותנו רגלינו. שיר לא דיברה עד סוף ההפלגה וגם אנחנו החוורנו.

בדרך למעבורת - הערפל מתחזק


נחתנו על האי ומייד מיהרנו לאכול אוכל מקומי (תאילנדי. אי זה אי) ובילינו אחה"צ נעימים בטיול בינות לקוטג'ים צבעוניים אף יותר מהבית על הגבינה של תנובה. מסתבר שזו האטקציה המקומית והאנשים שגרים בהם נהנים לשבת על המרפסת ולהסביר פניהם לתייר המזדמן.

קוטג'ים צבעוניים - איך אפשר לגור בזה?

בימים הבאים הספקנו לבקר את המגדלור המקומי בקצה האי, לעשות שני מסלולים רגליים לחופי הים ולהבין שבמפה קו ירוק מקווקו על מים אומר רפסודה לאופניים ולא גשר למכוניות. וייתכן ותאלץ לחזור חצי שעה לאחור בגלל הטעות.



שלושה ימים של חופים חוליים ומים הספיקו לנו ובהחלטה אמיצה שינינו את יעדנו מקייפ-קוד לניו-יורק! (שם המים היחידים שנראה הם בבקבוק סן-פלגרינו)

לאחר נסיעה מאתגרת במיוחד בלילה גשום ועצירה נחמדה בעיר בשם פרובידנס הגענו לניו יורק, או יותר נכון ללונג איילנד שם אירחו אותנו שירה ועשה המקסימים בביתם היפה.

והם הכינו לנו הפתעה! מסתבר שבגלל הגשמים נדחו זיקוקי יום העצמאות לערב הגעתנו וכך זכינו לראות שוב מצג מרהיב של זיקוקים מעל הים. אמריקה בצבעים אני אומר לכם!

זיקוקים מעל לונג איילנד

את הימים הבאים בילינו במנהטן כמובן, בקניות, בשכשוך במימי בריכות הרוקפלר (לא עניין את שי ורז שזה רק לנוי) ובאכילה במסעדות טובות, כלומר אלו שהסכימו לקבל אותנו למרות הרעש שהילדים מקימים.

אה, ופעם ראשונה שהיה לנו תירוץ לעלות על הגלגל הענק ToysRUs Times Square כי הילדים רצו (כאילו שלא גררנו אותם לשם). כמו כן הספקנו להשחית מוצרים שם וגם בחנות דיסני שהיו לא זהירים והשאירו צבעי Crayola ללא השגרה בגובה נמוך. זה לא אשמתנו.

סנטרל פארק

מגדל טראמפ

טיימס סקוור כמובן

חזרנו לבוסטון עם הלשון בחוץ לא לפני שמלאנו כל מרווח פנוי בבגז' המכונית, בין כסאות הבטיחות של הילדים ובמרווח הזה ליד ההמברקס במוצרים משובחים שקנינו ב Woodsbury Outlet במחירים שווים לכל נפש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה