יום ראשון, 25 בנובמבר 2012

אי אפשר לעבוד פה

לאחרונה אני מנסה להתקדם מהר יותר עם הפרוייקטים אבל נדמה שיד נעלמה מנסה לעכב אותי בכוונה! לדוגמא, לפני כשבועיים קיבלתי גלויה מירחון רכב שאומרת, מה דעתך להיות עורך ליום אחד? 



במה מדובר? צוות עיתון הרכב Car&Driver רוצה עזרה בשיפוט המכוניות החשובות ביותר לשוק האמריקאי וזאת כדי לוודא שהם מקבלים החלטה נכונה וגם כי זה קטע.
אז הגעתי בשעה היעודה לאיצטדיון בקרבת בוסטון, שם חיכו 16 הונדה אקורד, יונאי סונטה, טויוטה קאמרי וניסן אלטימה בנות יומם, 8 אייפדים לבוחנים (צריך להחזיר בסיום השימוש, אוף), 2 מסלולי נהיגה ו-1 ארוחת בוקר שהיתה מיותרת היות ומקבלים בחילה כשנוהגים בפראות בין קונוסים כתומים.
לא אכביר במילים מה עושים שם למכוניות המסכנות שצריכות לבלות כך את תקופת ההרצה שלהן, אבל זה גרם לי למחשבות מחודשות בנושא קניית מוצרים מ"תצוגה".

ארבע המכוניות של המסלול הזה ועוד ארבע מאחור לרזרבה

תדרוך על המסלול "סעו מהר ואל תהרגו קונוסים כתומים"



מה שכן, בכך לא תמו העיכובים. אחרי סוף שבוע עמוס ילדים, התיישבתי לעבוד בתחילת השבוע. הספקתי בערך חצי שעה של עבודה טובה שלפתע מתקשרת אלי חברה שלנו ושואלת: "אז אתם באים בעוד שעה להופעת Aerosmith ברחוב לידכם?". "מה?" שאלתי. "כן, יש הופעת רחוב בחינם של הלהקה. מסתבר שהם גרו פה כשהם היו צעירים ועשו את האלבום הראשון, ועכשיו הם רוצים לעשות הופעה מול הדירה שלהם" הסבירה החברה. "אה" אמרתי "אין ברירה, חייבים". 
וככה במקום לעבוד, הלכתי לראות איך להקת רוק גורמת למשטרת בוסטון לחסום את הרחוב הראשי למכוניות ולעצור את תנועת הרכבות על הקו העובר באמצע כי סטיבן טיילור רצה להופיע שם. אנחנו בעד. 

סטיבן טיילור עם גופייה. בחוץ 6 מעלות


אלפי אנשים ביום שני בצהריים מצאו זמן לבוא

בקיצור, קשה לעבוד כאן. מפריעים לך, מעכבים לך. צריך לעשות משהו בנושא.

2 תגובות:

  1. אוי אוי אוי - זה נשמע כמו:
    https://www.youtube.com/watch?v=c-9ahtQuY1E

    השבמחק
  2. אכן, אוי יו אוי. המצב קשה.

    השבמחק