יום שלישי, 23 ביולי 2013

הובלה לארץ

בשמונה בבוקר העיר אותי המוביל מ-Issac Moving ואמר שעוד חצי שעה הם אצלנו. זה בסדר והכל כי אנחנו באמת רוצים הובלה לארץ, אבל בכלל קבענו איתם לשתים עשרה ובגלל זה עוד לא סיימנו לארוז.

המובילים הבינו שהתבלבלו בשעה וחזרו לנמל, אני התעוררתי ואורית שמחה כי הם הצליחו להעיר אותי (לה יש פחות הצלחה איתי). מהיום אנחנו מזמינים השכמה רק מחברת שילוח בינלאומי.

יותר מאוחר המובילים חזרו וגילו שנערכנו כראוי. את כל מה שרצינו לשלוח לישראל ריכזנו בערימה ואת מה שרצינו להשאיר סימננו בבירור:



ההורים שלי לקחו מבעוד מועד את בן לסיבוב, אז לא היה חשש לגביו.

זה לא לגמרי בדיחה. איה סיפרה לנו על מובילים שקיבלו הוראה לארוז ה-כ-ל והם ארזו במכולה גם את פח הזבל. עם הזבל. במכולה חמה, למסע של חודש וחצי דרך הים לישראל. אני מניח שהבחור מהמכס שבודק כל ארגז בכל מכולה לא דיקדק במכולה שלהם.

ראש הצוות, טום, לא היה מאד מופתע מהסיפור, וסיפר שאחד המובילים החדשים אצלו ניסה לארוז פעם דלת מרתף לאחר שהוציא אותה מהצירים שלה, כי טום אמר לו להביא כל דבר שזז. 

בכל מקרה, לקח למובילים 3 שעות לארוז את כל הדברים שלנו ב-71 ארגזים שהם הביאו. יצא שזה בדיוק התאים למידה של ה-vault, שזו מעיין קופסת עץ ענקית (בערך רבע מכולה), שנשלחת בתוך מכולה והמחיר שלה קבוע. אם היינו שולחים גם את הרהיטים, היינו צריכים לקחת מכולה שלמה. אבל זה כבר שזה עולה $6000 (כמעט פי 3). במחיר הזה אפשר לקנות את אגף הילדים של איקאה, אז נקנה רהיטים בנתניה.

סרט: האריזות מתקדמות

האופניים למי שלא זיהה


הילדים הספיקו להגיע ברגע האחרון מהגן, כדי להספיק לארוז את האופניים של עצמם.

סרט: הילדים עוזרים


סה"כ הם לא קיבלו עצבים מיוחדים מזה שהבית שלהם נעלם והם יותר התרגשו לעשות בועות על המרפסת, שזה באמת כיף.



את שאר השבוע נבלה במכירת הרהיטים שלנו ואז ניסע לחופשה לצפון.

(קנדה)




נ.ב.
הדירה אחרי:





5 תגובות:

  1. איך שהדירה מסודרת עכשיו. תענוג. הלוואי עלי.
    אגב, נראה לי ששכחו לארוז את הפרקט. לא נורא, גם יש באיקאה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בתחושת הקלה מאז שלקחו את כל הציוד. הרבה יותר נוח להיות בלי כלום! (הנה, ראית בעצמך, הדירה נראית פתאום מסודרת...)

      הבעיה היא שנקבל את כל הדברים בצד השני של האוקיינוס...

      מחק
  2. אתם חייבים לחזור! חסר לנו מישהו שינצח את רועי בקרקסון! זה כבר נעשה חמור!

    השבמחק
  3. לצערנו שכחנו להתאמן בקרקסון, אז כנראה כשנבוא הוא יקרקס גם אותנו. צריך ללמד את רזי את החוקים ואז אולי יהיה צ'אנס. את הפרקט אנחנו עוקרים בשעות אילו עם לום, ונביא אותו כבר במזוודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. לי יש אפשרות לנצח אותו בשיטה המפורסמת שלי: לא ללמוןד עד הסוף את החוקים ולקבל עצות מכולם מה לעשות. זה עבד בעבר!!

      מחק