יום שבת, 24 בדצמבר 2011

דברים שלמדנו על קור עד עכשיו

  • כל פעם שאנחנו מספרים שטוב לנו בבוסטון, כולם פה מיד צוחקים עלינו: "כחח, זה טוב? חכו חכו מה מחכה לכם".
  • כל פעם שאנחנו מתלוננים שקר לנו בבוסטון, כולם פה מיד צוחקים עלינו: "כחח, זה קור? חכו חכו מה מחכה לכם".
  • באפס מעלות אני מתחילה לדמוע (זה לא בכי, זה משהו דפוק במנגנון!).
  • באופן מפתיע, הפריט הכי מיותר שסחבנו לפה, היו השמיכות חורף. אנחנו ישנים עם שמיכת קיץ ומסתובבים בבית בטי שירט. אחח, החימום המרכזי.
  • הדירה שלנו פונה לכיוון מזרח. בבוקר כשאנחנו מתעוררים, ההסקה פועלת, השמש מאירה בכל כוחה - ואתה מרגיש כאילו בחוץ היום הנעים בעולם
  • בקור גדול עם רוח קרה, אנחנו מאבדים את היכולת להגיד עיצורים "אוא נלך להתחאא אאוטו, קופאיא לי האניא" (בוא נלך להתחמם באוטו, קופאים לי הפנים).
  • לפני שבועיים, יצאנו לטיול, קפאנו כל כך ונשבענו שאנחנו יותר לא מטיילים עד האביב
  • לפני שבוע, נשארנו כל הסופ"ש בבית ונשבענו שאנחנו יותר לא נשארים בבית
  • השבוע נסענו עם מיכל לאאוטלט ונשבענו שיותר אנחנו לא משתעממים במרכזי קניות
  • מתחילים להגמר לנו האפשרויות. אולי בשבת הבאה נלך להעביר את הזמן בבית כנסת...
  • שני חורפים עברנו בארץ בלי להזדקק לכיסוי גשם. פה עוד לא התחיל הסתיו וכבר הצטיידנו בכיסוי הגשם של העגלה. הכיסוי הזה מבטיח לנו, שגם אם אנחנו נקפא למוות בחוץ, הילדים מוגנים בחממה שלהם.
  • זה לא מונע מאיתנו מלהלביש להם 4 שכבות (זה לא בהגזמה, זה באמת ארבע - חולצה, סווצ'ר, פליז ומעיל) ומעל להוסיף שמיכת פליז
וכל הזמן מסבירים לנו שחורף כל כך קל, כבר הרבה שנים לא ראו פה

6 תגובות:

  1. ומה אנחנו מקבלים: 21 מעלות בדצמבר.

    השבמחק
  2. האמת שאין לי מה להגיד, אבל חלום חיי בזמן האחרון הוא להצליח להגיב לפני דנה.

    השבמחק
  3. אני חייב להגיד שאני עם אבא. וחוץ מזה, אפשרויות מתחילות להיגמר. לא מתחילים.

    השבמחק
  4. חהחהחה מ-א-ו-ד מצחיק!!!!
    מי היה מאמין שזה חלום חייך אבא!

    השבמחק
  5. ואולי לא רציתי לכתוב פה משהו!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  6. הורביצים, אין עליכם.
    תמשיכו עם התחרויות המצחיקות שלכם. מצידכם זה אולי מאבקי כוח, אבל בשבילנו זאת הרעפת תשומת לב.

    השבמחק