יום שלישי, 16 באוקטובר 2012

16 בשורה אחת

אורית מאוד מאורגנת בנושאי לו"ז הביקורים אצלנו, כך שאנחנו ודירתנו הקטנה לא ניכנס לעומס יתר. למרות המחסור במקום, שמחנו ששני זוגות החברים שלנו על ילדיהם יבקרו אותנו במקביל (הם סה"כ שישה אנשים ומשפחת שני מהשבוע הקודם גם היו שישה אז אנחנו כבר מתורגלים.)

אך איך אומרים? "האדם עושה תוכניות, ואלוהים צוחק". הוא צוחק ספציפית באיזור JFK, שם כינס הוא סערת ברקים שמנעה ממשפחת שני לעלות על טיסה, והפנתה אותם חזרה אלינו עד שעם ישראל יחזור בטובו מן הגולה בתום חג הסוכות ויתן לאחרים גם צ'אנס לעלות על טיסה.

וכך יצא שבדירתנו בת 2 החדרים פתחנו לאחרונה קומונה בת 16 חברים עליזים, למורת רוחם של בעלי הבניין. איך נכנסים כולם? בערך כך:

בוקר בדירה

עם סידורי השינה הסתדרנו דווקא בקלות, עם הרבה הבנה ורוח טובה. גם עם סידורי האוכל (בשלושה סבבים על פי מודל בה"ד 11).

אך למרות המצברוח המרומם, נרשמו תקלות לא צפויות החל מהערב הראשון, בו החנה דורון את הרכב השכור בחניית הבניין, שילם 15$ דמי חניה על פי הדרישה, וניגרר למרות זאת אל העיר הסמוכה. את הלילה בילינו בלשלם לחברת הגרירה הרמאית 140$ כדי שישחררו את התכשיט, והלכנו להלשין עליהם במשטרה. השומר בבניין הרגיש כל כך לא נעים מהמקרה, עד שנתן לדורון לחנות בחינם ללילה הבא.
כרגע אנחנו במשא ומתן עם הנהלת הבניין על נושא "תחזירו את הכסף חולערס!!!" שנערך ברוח טובה וללא משוא פנים.

למחרת המשכנו "לתרום" כסף למטרות שאינן צדקה, כאשר איבדתי את הארנק שלי ברכבת התחתית, בתחנה עם הכי הרבה הומלסים. למרבה האירוניה, בארנק היו כ-140$ דולר, מה שגרם לדורון להאמין שיש יד מכוונת (או יד מכפכפת במקרה שלנו).

אורי נכנס לכוננות כי הוא עוד לא ספג קנס או משהו בסך 140$ אבל זה לא עזר לו. את הניקנוק הוא קיבל מכיוון לא צפוי כאשר חברת השכרת הרכב השחילה עוד 140$ חיובים לחשבון הרכב השכור שלו. ואם זה לא מספיק, חברת ההשכרה גם הצמידה לו כיסא בטיחות מנומר כאילו אומרת "אל תתעסקו".

את הערב בילינו בנסיונות קשים לסגור את החלון שנתקע פתוח בחדר הילדים. בדר"כ זה לא משנה, אבל באותו לילה היה 8 מעלות בחוץ, מה שהרגיש כאילו פתחת חלון בטיסה טרנס אטלנטית. רעיון של עופר עם ביצוע מברגי מבריק של אורי הכניע את החלון לאחר 45 דקות, ומנע מאיתנו לעקור אותו מהמקום מרוב עצבים.

אתמול נסענו עם המבקרים האחרונים, אורי ועדי וגילי לקניות אחרונות ב-Target. בדרך ראינו מרצדס עם לוחית הרישוי הבאה (בתמונה למטה), מה שגרם לי לחשוב כמה מוזר ומצחיק העולם הזה. לפעמים אתה זוכה, לפעמים אתה מפסיד אבל הכי חשוב זה לוודא שלוחית הרישוי שלך אינה מתרגמת ל"יצאנית" בשפות זרות.

הערת המחבר: למען הסר ספק, עקפנו את המכונית שבתמונה והנהגת היתה סבתא חביבה.
...
שכולנו יודעים איך היא עשתה את הכסף כדי לקנות את המרצדס ;)