יום שישי, 9 בדצמבר 2011

אנטיביוטיקה וניו יורק - חלק ב'

קיצור הפרקים הקודמים:
הגענו לניו יורק והלכנו לתהלוכה של Macy's.

ובפרק הזה:
התהלוכה הסתיימה והאנשים התחילו להתפזר לבתיהם. לא ציינתי בפרק הקודם שעל מנת להידחק קדימה, נאלצנו לנטוש את האוטובוס הזעיר שלנו (עגלת הילדים), כי לא ניתן היה לדחוק אותה לרווחים המיקרוסקופיים בין אלפי הצופים.
בהתחלה, היינו בחשש להשאיר אותה ככה סתם ברחוב בניו-יורק (מה אם יבוא גנב?). אבל במבט נוסף, הבנו שעם כל המעילים, תיקים, כיסוי גשם, גירים לילדים, שקיות של טוסטים, שאריות ביסקוויטים מארה"ב ובמבה מהארץ שעל העגלה, היא נראית בול כמו - עגלה של הומלס! שום גנב לא יסתכן בדיזינטריה ויגע בדבר כזה. ואכן, העגלה והחפצים נשארו בדיוק כפי שהשארנו אותם:

העגלה נשארה בדיוק כמו שהשארנו אותה - מוזנחת

נפגשנו עם עידן לצהריים מהיר בחומוסיה ישראלית ומשם נסענו כולם בג'יפ החדש שלו חזרה לניו-ג'רזי.
שיר ששמעה שהאוטו חדש מיד הקיאה באוטו (פעמיים), למורת רוחנו, כאילו אומרת: "מברוק על האוטו עידן - ועכשיו זובור".

למחרת בבוקר לקחנו את הרכב למנהטן והתחלנו מביקור בנושאת המטוסים "אינטרפיד" אשר חונה בשנים האחרונות באופן קבוע בצד המזרחי של מנהטן. אני מקווה בשבילה שהיא לא משלמת חניה (כי אני שילמתי באותו מקום 22 שקל למדחן-רחוב-גנב על שעתיים בלבד $@#!!!)


לאחר מכן הספקנו לבקר ב-union square האהובה עלינו, לקנות קצת בגדים לילדים בסיילים של "יום ששי השחור", לאכול בהמבורגרייה מומלצת ובמאפייה מדהימה בשם City Bakery.
אגב, ארבל - ניסינו לאכול ב-Shake Shack שהמלצת עליו, אבל כשהגענו התור היה כל כך ארוך, שהוא התחיל באיזור זמן אחר. אז ויתרנו.

1 קרואסון, 2 שוקו, 2 עוגיות בבקשה. ושיהיה חזק!

את הערב סיימנו בפארק התלוי הנקרא High Line. מי שלא מכיר, מדובר בקו רכבת שעבר בעבר על מעין גשר אינסופי, והמירו אותו להיות פארק ארוך וצר. הפארק עובר מעל הרחובות ומתפתל בינות הבתים ואפילו עובר דרך בניינים. בקיצור קטע!

חזרנו עייפים אך רצוצים.

עוברים דרך בניין

ביום האחרון בחרנו לבלות עם עידן בטיול בפארק בשם Palisades שנמתח לאורך רצועה צרה בגבולה הצפוני של ניו-יורק. המיוחד בפארק שהוא עובר מתחת לאחד הגשרים הגדולים באזור בשם גשר George Washington. הלכנו במסלול נחמד בצידו של הנהר ההדסון וצפינו בעצב ביער הקירח אשר איבד זה מכבר את כל עליו בשלכת אשר עברה פה לפני שבועיים.



גשר George Washington

אורית, עידן ושיר (ישנה כמובן)


זהו לגבי ניו יורק (לא לגבי האנטיביוטיקות, אותם המשכנו לקחת בארבעת הימים הבאים). אמרנו ביי ביי לעידן והתחלנו בנסיעה צפונה לכיוון בוסטון.

מה לעשות שהדרך לבוסטון עוברת (בערך) דרך האאוטלט המפורסם Woodberry אשר חיבתנו אליו ואל מבצעיו גדולה. בהגיענו הבננו שמבצעי "יום ששי השחור" נמשכים במלא עוזם לפי מגרש החנייה המלא עד אפס מקום והתורים המשתרכים לפני החנויות. אבל זה היה שווה את זה, אך איזה מבצעים! השגנו פליז לילדים בקולומביה ב-10 דולר. דמעות של אושר רדוד.

את יום החופש האחרון בילינו בהר דב (ברצינות! קורים לו Bear Mountain) הנישא מעל כל ההרים באזור ומספק נופים מדהימים מהים התיכון ועד לכינרת.
כשהגענו לפסגה, שירי, למורת רוחם של המטיילים המקומיים, התחילה להתאמן על השיר "Old Mcdonald" הלו הוא ל"דוד משה היתה חווה" בטון גבוה ובכוונה מלאה. הסרטנו חלק קצר בלבד מהקונצרט:


אומרים שהיה פה שקט לפני שהגענו

והכל היה פשוט נפלא עד ששרנו

בסוף הפסדנו בתחרות המוזרים לבחור הזה

לסיום הביקור, זורקים אבנים על Bear Mountain Bridge

המשכנו בנסיעתנו צפונה. השמש שקעה, הערב ירד וכשהגענו למרחק של כשעתיים מבוסטון, עצרנו ביער ליד ספרינגפילד שנהפך לאטרקציה בעונה זו של השנה מכיוון שתלו בו 600,000 נורות קריסמס לאורך מסלול של כ-4 קילומטרים.

מכיוון שנוסעים במסלול כ-3 קמ"ש, התרנו את הילדים מרצועות הבטיחות שלהם כדי שיוכלו לעמוד על כסאות הרכב ולראות טוב. רזי ניצל מייד את ההזדמנות וניסה לפתוח את הדלת, אבל אנחנו והיפנים היינו חכמים יותר ומנגנון חסימת הדלת שהופעל מבעוד מועד מנע תקלות בטיחות מיותרות.



זהו, מכאן הדרך לבוסטון היתה קצרה ובכך תם וגם ונשלם הביקור השני שלנו בניו-יורק. עידן, אם אתה קורא את זה, היה לנו כיף, תכין את המזרון, אנחנו חוזרים.

12 תגובות:

  1. פחחחחח, אתם ממש באיחור בניו יורק.
    אנחנו שלא גרים שם היינו לפניכם!
    באמת......

    השבמחק
  2. אהבתי את הפסקול לנסיעה ברכב
    זה שיר חדש?

    השבמחק
  3. :-) אם רק היינו יכולים לספור את כמות הפעמים ששמענו את השיר.... ואותה כמות פעמים שמענו את "הילדה הכי יפה בגן"
    אבל יוני רכטר גאון. השירים לא נמאסים! (בינתיים)

    השבמחק
  4. דנה, ככה ללכלך? את כל הפוסט הזה כתבנו בגלל שאת הזכרת לי אחר הצהריים.

    השבמחק
  5. וזמן לעבוד נשאר לכם? מה זה, נראה שרק עושים חיים שם בארה"ב. תכינו אתם את המזרנים, אנחנו מגיעים :)

    השבמחק
  6. מעולה, מתי באים? (רק כדי לתאם עם הספק של השטיח האדום)

    השבמחק
  7. מתי שיר הפכה לשירי? לא שמנו לב. רזי היה קצת כל הזמן, אבל עכשיו גם השתלט. יש עודפי "י" בבוסטון?

    השבמחק
  8. אמריקה. גדלים פה "י" על העצים.
    אבל ברצינות, זה השמות חיבה שלהם, זה יוצא לי באופן טבעי (בגלל החיבה)

    השבמחק
  9. מה זה הדבר המוזר הזה אין פה לייק??

    השבמחק
  10. לא כ ל האתרים באינטרנט הם פייסבוק, את יודעת

    השבמחק
  11. באמת לא ידעתי!!! (ציניות אני מאלה שלא היה להם פייסבוק מכשהם נולדו)

    השבמחק