יום ראשון, 14 באוגוסט 2011

ההורים באים

אחת מההטבות למשפחה ולחברים בכך "שפתחנו סניף" בבוסטון היא שיש סיבה לבקר בחו"ל לזמן ארוך מהרגיל.
ההורים שלי (רועי) הזדרזו לקנות כרטיסים ובאו לבלות איתנו את סוף יולי ותחילת אוגוסט. האמת, הייתי מגיע להתארח גם אצל קדאפי אם היו נותנים לי אופציה להימלט מחום הקיץ במישור החוף, בוסטון בהחלט קרירה יותר. נראה אתכם אמיצים בחורף...

אז מה עושים כשבאים לבקר אותנו?

ביביסיטר.
עושים ביביסיטר

ולא נותנים לשיר לשמור לבד על רזי גם אם היא רוצה!


אח"כ אם נשאר זמן אז זוהי גם הזדמנות מצוינת להשלים פערים, לצאת לטיולים בתוך ומחוץ לבוסטון ולעשות שופינג וביביסטר. (אמרתי כבר?)

הנה כמה דוגמאות לפעילות פרו-הורים-ית שעושים פה:

מבלים בפארק שמתחת לבית. לא נותנים לרזי כמה חטיפים שהוא רוצה!
משכירים מיניוואן ויוצאים לטיול
לא נותנים לשיר לנהוג, גם אם היא רוצה!
אוכלים במסעדות
לא נותנים לרזי לבחור את המסעדה גם אם הוא רוצה!
מטיילים בסופשבוע לאגמים שבניו האמפשיר
לא נותנים לרזי לשחות גם אם הוא רוצה!
הולכים לחנות צעצועים
ובהחלט לא קונים לילדים כל מה שהם רוצה!







וכשסוף סוף הילדים נרדמים, אז, אז, אז שכחנו כבר מה עושים...



2 תגובות:

  1. אני אחליף את אבא שלי ואצייין ש בחנות הצעצועים לא קונים לילדים מה שהם *רוצים*, לא *רוצה*.

    השבמחק
  2. ואני אחליף את שיר ואגיד: "אבל אני רוצה!!!"

    אל תדאג, הם לא כאלה (עדיין)

    ד"ש לאבא שלך (תספר לו שאתמול עלינו על ספינת עץ שדומה ל"קונסטיטיושן" והילדים קראו "איתי! איתי!")

    השבמחק