יום שבת, 27 באוגוסט 2011

אנחנו בכותרות

לא ברור למה אנחנו טורחים על ניהול בלוג, כשהעיתונות הישראלית מדווחת לכם השבוע, מדי יום, על חיינו פה.

זה התחיל בסערת הTouchPad, כפי שדווח בוואלה, בדה מרקר וגם בערוץ 10.
ה TouchPad הוא מחשב הטאבלט (מעיין iPad) של HP שמעלה אבק מזה כמה חודשים על המדפים, כי אף אחד לא קנה אותו. HP הבינה את הרמז והחליטה להפסיק לשווקו והורידה את המחיר שלו מ400$ ל99$ (!!!) על מנת להיפטר מהשרץ.
ואכן, תוך שעות ספורות הוא הפך להיות המוצר המבוקש בעולם! אנשים התחילו לקנות אותו בטירוף, תורים השתרכו מול חנויות אלקטרוניקה וכל האתרים שמכרו אותו קרסו אחד אחרי השני בגלל ההתנפלות והעומס.

התחלנו לנסות להשיג אותו, רק כשזה נהיה בלתי אפשרי. לפני כן, בכלל לא חשבנו שאנחנו צריכים אחד כזה (מחשב טאבלט ב-350 ש"ח ?! גם אם נשתמש בו בתור מעצור לדלת זה עדיין כדאי).
התחלנו לעקוב באדיקות (בעיקר אני, כי לי יש זמן - אני עובדת...) אחרי הפורומים השונים שעדכנו בזמן אמת איפה יש עדיין מלאי. בכל פעם שנכנסתי לאתר שבו היה את הטאבלט עדיין במלאי, הוא כבר קרס. ככל שרדפתי יותר, ככה הייתי כבר להוטה להשיג אותו.
בשלישי בלילה כבר הבנתי שהנושא אבוד ואין שום סיכוי ואז למחרת פגשתי חבר'ה בעבודה שאמרו: "דהה, מוכרים אותו פה למטה מהבוקר"

אלולא היו מרשים לקנות רק 1 ללקוח, היינו מרצפים איתו את המטבח

זה המשיך ברעידת האדמה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4113311,00.html
היה פה הרבה רעש (תקשורתי) בנושא ולכן זה גם הגיע לארץ. היחוד הוא בכך שבחוף המזרחי אין כמעט רעידות אדמה ולכן נורא עסקו בזה.
הרבה אנשים הביעו דאגה (תודה לכל המתעניינים). אבל, כדי להמחיש כמה "חמורה" היתה אצלנו הרעידה - רועי לא הרגיש אותה. לכל החושדים (ובצדק): לא, הוא לא ישן באותו זמן - הוא דיבר עם ארבל בסקייפ (איה, אולי זה קשור למחשב הרועש שהבאת לו?).

והשלב הבא זאת איירין, ההוריקן שהבטיחה לקפוץ לביקור בסופ"ש:




גם מזה לא מתרגשים פה ואנחנו מחר במסיבה של הגן על חוף הים. נשים אבנים בכיסים של הילדים.

4 תגובות:

  1. מזל טוב על הראשון! על השני- הוא לא יכול להגיע עד בוסטון - אני מגיעה!!!!

    מי

    השבמחק
  2. אני מחכה לך, מי. תבואי כבר!

    השבמחק
  3. העיקר שיש לך סיפוק מהצלחות בעבודה!

    השבמחק