יום שישי, 19 באוגוסט 2011

הפוסט של שיר

23:30 בלילה. שיר מסרבת ללכת לישון אחרי שישנה צהריים ב19:30...

אני: שיר, את רוצה לכתוב איתי בלוג?
שיר: כן
שיר: בלוג
שיר: בלוג
אני: אז מה לכתוב?
שיר: בלוג
אני: היית מוסיפה משהו?
שיר: כן
אני: מה?
שיר: מה זה? (מצביעה על המחשב)
שיר: כפתור פה. כפתור פה.
שיר: זה אוטו.
אני: זה אוטו?
שיר: כן, זה עגלה.
שיר: לפתוח פה (מצביעה על המחשב).
שיר: זה עגלה פה.
שיר: ירח (מראה לנו את הירח שמציץ בחלון)
אני: (בהפתעה) אוי!
שיר: (מחקה אותי) אוי!
(שמה ראש על הספה)
אני: את רוצה ללכת לישון?
שיר: לא, אני קמה.
שיר: פה פה פה.
שיר: פוקפוקפוק.
שיר: בה בה בה בה בה בה בה.
רועי: רוצה את התמונה הזאת?

שיר: שירי ואמא! שירי ואמא!
שיר: אמא!
אני: כן?
שיר: אמא!
אני: את עיפה?
שיר: לא
אני: אבל את מפהקת
שיר: אני מפייקת
שיר: אמא, צבעים! (מגישה צבעים דמיונים)
שיר: לצייר. פרח. אני מצירת פרח סגול.כתום וקטן.
שיר: מים! מים! אני רוצה מים!
אני: אתה יכול להביא לה מים?
שיר: אני רוצה מים! אני רוצה מים! אני רוצה מים!
רועי: נכנעתי
רועי: המים שלך במיטה. למה שלא תלכי למיטה לקחת את המים?
שיר: אמא!
אני: את רוצה מים?
שיר: כן
שיר: אמא תביאי מים.
אני: את רוצה לכתוב בלוג?
שיר: לא
אני: את רוצה ללכת למיטה?
שיר: לא
(מתיאשת מאיתנו. הולכת למיטה. חוזרת עם הכוס מים)
שיר: מצאתי!
אני: יש לך מים?
שיר: כן!
אני: ומה את עושה איתם?
שיר: בלוג!
אני: את רוצה לכתוב בלוג?
שיר: כן.
שיר: בלוג.
שיר: בלוג.
שיר: בלוג.
שיר: (מיבבת) ננה שלי. ננה שלי.
שיר: הננה שלי הלך. הננה הלך. הננה הלך.
שיר: (חזק) ננה! ננה!
שיר: (קמה לחפש) הנה הננה!
שיר: אמא! שערה!
(מורידים את השערה מהמוצץ)
שיר: עוד אחת שערה!
(מורידים גם אותה)
שיר: שערה של אמא
(שמה ראש על הספה)
שיר: (מרימה ראש) אמא, בלוג (מצביעה על המחשב).
אני: מה נכתוב בסוף?
שיר: בלוג.
שיר: בלוג.
אני: אולי נכתוב לילה טוב?
שיר: לא
אני: אז מה נכתוב?
שיר: בלוג.
שיר: בלוג.


2 תגובות: